school en leuke dingen

Hallo iedereen,

Zijn hele leuke dingen gebeurt de afgelopen week. We zijn naar de State fair geweest. Ik heb inmiddels al naar 2 footballgames en 1 volleybalgame van mijn school geweest.Ik heb de andere exchange students ontmoet en we zijn uiteten geweest samen. Ik ben naar de bioscoop geweest. Ik ben naar het meer geweest en hebben daar gezwommen.

Op dinsdag 8 september begon school, het is een beetje anders dan thuis maar ik heb het naar mijn zin. Om kwart voor 7 sta ik op, ontbijten, aankleden en dan naar school met de auto samen met Isaiah en Elly. De docenten en andere leerlingen zijn heel aardig. Ik heb het erg naar mijn zin daar. Op mijn school hebben we 7 exchange students. Uit Duitsland, Pakistan, Indonesie, Mexico, Brazilie, Spanje en Nederland (ik)

Gister, 12 september, gaf Eric (coordinator) een 'feestje' voor alle exchange studens van hem. De meeste students van mijn school waren er en nog een paar van hier in de buurt. Ook een Nederlands meisje Anouk. Het was heel raar om weer rechtstreeks Nederlands tegen iemand te praten.

liefs Kiki

Reacties

Reacties

Tina

Wat super om te lezen !

Iet

Leuk om weer wat belevenissen van je te lezen.

Karin

Super allemaal Kiki, ik ben blij dat je het zo naar je zin hebt. Veel succes op school

Dini

Leuk hoor en dat in zo'n korte tijd allemaal. Geniet ervaar van.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active