Mijn avontuur begint bijna..

Hallo iedereen,

In januari schreef ik me in voor een programma genaamd Hish School in Amerika. Ik moest een heel aanmeldingspakket invullen waarom ik dit zou willen, met al mijn gegevens en vervolgens een brief aan je toekomstige gastgezin. Tussendoor allemaal inentingen gehaald en wachten tot een gastgezin mij uitkoos.

Eind mei kreeg ik te horen dat ik werd geplaatst in Minnesota. Ik heb al contact gehad met het gezin en ze zijn heel aardig.

Morgen is het dan eindelijk zover, ik vertrek voor 10 maanden naar de Verenigde Staten. Eerst een paar dagen naar New York met andere studenten en op zaterdag vlieg ik naar mijn gastgezin in Rush City, Minnesota.

Ik heb er heel veel zin in en ik hou jullie op de hoogte

Reacties

Reacties

Barbara

Topper, you can do it!

Arno en Colinda en kids

Een hele goede reis en geniet ervan

Ellen

Kiki, heel verl plezier en succes! En voor morgen een goede reis! X

Iet

Enjoy every moment of this life-time experience. Tomorrow the journey begins.

Tessa

Heel veel plezier en een goede reis!! ???? Geniet ervan

ik vind van wel, ik vind van niet zegmaar...????

Hey kiki! Vulle wille in de usa! En heel terug komen heaa!
Groeten bvdb

the coole mannen

Op dit moment is een stukje loslaten al begonnen om straks met beide handen iets nieuws vast te pakken! ENJOY!! Wij blijven jouw avonturen volgen, leuk zo'n blog!

de Freytjes

Geweldig en spannend tegelijk! Goede reis, geniet....we blijven je volgen! xs

Miranda Kraakman

Kiki, heel veel plezier in The USA. Geniet ervan en veel succes.
Groetjes Miranda

Dini van Hoven

Gaat helemaal leuk worden. Geniet ervan xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active